Infinity Command Tokens

command_token

Ένα μικρό άρθρο για τη χρήση των command tokens στο Infinity στην νέα έκδοση (Ν4).

Ένας ολόκληρος γύρος (player round) αποτελείται από 2 γύρους παιχτών (player turn). Για ευκολία θα αναφερόμαστε στο player round ως γύρο και στο player turn ως σειρά

Όπως γνωρίζετε όλοι αρχίζουμε το παιχνίδι με 4 «στρατηγικά» τόκεν τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σε διάφορες φάσεις του παιχνιδιού. Θα αναφερθούμε σε 3 διαφορετικές φάσεις: 

Την αρχική φάση πριν ξεκινήσουμε το παιχνίδι (Strategic use):

Αυτή η φάση συμβαίνει μια φορά στην αρχή κάθε παιχνιδιού. Αν δεν επιλέξουμε να ξοδέψουμε κάποιο command token σε αυτή τη φάση, τότε χάνουμε αυτή την ευκαιρία για το υπόλοιπο παιχνίδι. Οπότε θέλει πολύ καλή σκέψη.

1ος παίχτης: Ο παίχτης που επιλέχθηκε να παίξει πρώτος, έχει μία και μόνο μία επιλογή: Να ξοδέψει ένα μόνο τόκεν για να αποκρύψει μία ακόμα φιγούρα στο στάδιο που στήνουμε τις μινιατούρες (deployment).

2ος παίχτης: Ο παίχτης που ξεκινάει δεύτερος το παιχνίδι έχει λίγες παραπάνω επιλογές που αντισταθμίζουν το μειονέκτημα του να παίζεις 2ος. Μπορεί να διαλέξει μόνο μία από τις παρακάτω επιλογές:

  • Να ξοδέψει ένα τόκεν για να αφαιρέσει 2 μάρκες εντολών (regular orders) από ένα combat group του αντιπάλου. Αυτό προφανώς ισχύει μόνο για τον πρώτο γύρο.
  • Να ξοδέψει ένα τόκεν για να απαγορεύσει στον αντίπαλό του την χρήση περισσότερων του ενός τόκεν όταν θα παίξει την πρώτη του σειρά. Θα μιλήσουμε για αυτές τις χρήσεις παρακάτω (Tactical use).
  • Να ξοδέψει ένα τόκεν ώστε να βάλει μία φιγούρα του σε suppressive fire state.

Στην αρχική φάση κάθε σειράς παίχτη (player turn), ο κάθε παίχτης έχει τις παρακάτω επιλογές αλλά πρέπει να τις κάνει προτού ξοδέψει order (Executive use):

  • Να ξοδέψει από 1 τόκεν για κάθε φιγούρα του που θέλει να μεταφέρει από ένα combat group σε ένα άλλο.
  • Να ξοδέψει από 1 τόκεν για κάθε φιγούρα του που θέλει να βγάλει από το Possessed State.

Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού που είναι αυτός ο ενεργός παίχτης (Tactical use), για κάθε τόκεν που ξοδεύει μπορεί να κάνει:

  • Να δηλώσει μία Coordinated Order αφού ταυτόχρονα ξοδέψει και μία Regular Order μαζί με το τόκεν.
  • Να κάνει μία φιγούρα του να περάσει ή να αποτύχει αυτόματα ένα Guts Roll test, αγνοώντας το αποτέλεσμα του ζαριού.
  • Να μετατρέψει μία Irregular Order σε Regular Order.
  • Να κάνει μία φιγούρα του να αγνοήσει την κατάσταση Retreat!.
  • Να ξαναρίξει το ζάρι όταν μία φιγούρα χρησιμοποιεί την ιδιότητα του ιατρού πάνω σε μία άλλη φιγούρα (η οποία έχει Cube).
  • Να ξαναρίξει το ζάρι όταν μία φιγούρα χρησιμοποιεί την ιδιότητα του μηχανικού πάνω σε μία άλλη φιγούρα η οποία έχει την ιδιότητα Remote Presence.

Και για να κλείσουμε, να διευκρινίσουμε ότι δεν μπορούμε ποτέ να χρησιμοποιήσουμε command token όταν είμαστε ο Reactive player, δηλαδή δεν είναι η σειρά μας, εκτός από τις περιπτώσεις που αναφέραμε στην πρώτη φάση (Strategic use).

Η καλή γνώση των επιλογών μας για τις διάφορες χρήσεις των command tokens μπορεί χωρίς υπερβολή να κρίνει το αν θα χάσουμε ή νικήσουμε ένα παιχνίδι.

Τα λέμε στο πεδίο της μάχης!